Urbani izziv Leto 21, št. 1, junij 2010
                : 61-69
             
                 (Članki)
                 UDK: 71:378(497.4)
             
 
                 
             
              
             Avtor
                Alenka  TEMELJOTOV SALAJ
                     Evropska pravna fakulteta v Novi Gorici, Nova Gorica, Slovenija 
                     alenka.temeljotov-salaj@gea.college.si
                Ajda Fošner
                     Evropska pravna fakulteta v Novi Gorici, Nova Gorica, Slovenija 
                     ajda.fosner@gea-college.si
                Jerneja Jurca
                     Evropska pravna fakulteta v Novi Gorici, Nova Gorica, Slovenija 
                     jerneja.jurca@siol.net
                Irena Karčnik
                     Evropska pravna fakulteta v Novi Gorici, Nova Gorica, Slovenija 
                     irena.karcnik@siol.net
                Irena RAZPOTNIK
                     Evropska pravna fakulteta v Novi Gorici, Nova Gorica, Slovenija 
                     janez.razpotnik@amis.net
                Lidija DOVGAN ŽVEGLA
                     Evropska pravna fakulteta v Novi Gorici, Nova Gorica, Slovenija 
                     lidija.zvegla@siol.net
              
             Naslov članka
             Znanja, veščine in kompetence za urejanje prostora
              
                 Povzetek
                 Skladno s tehnološkim in z znanstvenim napredkom ter vse večjo kompleksnostjo družbenih procesov se je tudi na področju urejanja prostora pojavila potreba po interdisciplinarnosti znanj, veščin in kompetenc posameznika. Proces urejanja prostora namreč vključuje potrebo po poznavanju različnih strokovnih in znanstvenih področij, od bolj umetniško usmerjenih, prek socioloških do popolnoma inženirsko-tehničnih vej in ekonomsko-pravnih področij. Tako mora posameznik znanja, ki jih pridobi med študijem, za svoje uspešno delo dopolniti in nadgraditi tudi s številnimi veščinami in kompetencami. Da bi prepoznale te in določile njihovo pomembnost, smo izvedle anketo med strokovnjaki, ki se ukvarjajo z obravnavanim področjem v Republiki Sloveniji. Rezultati ankete nam ponujajo vpogled v spekter področij, ki jih morajo ti strokovnjaki poznati, njihove specifične kompetence, prirojene in pridobljene veščine in probleme, s katerimi se srečujejo pri svojem delu. Le v povezavi različnih disciplin lahko pričakujemo uspešno rešitev problemov. Na mejnih področjih različnih ved namreč nastajajo nova znanja in spoznanja, ki omogočajo oblikovanje novih strokovnih in znanstvenih rešitev.
                  
                 Ključne besede
                 urejanje prostora, interdisciplinarnost, znanja, veščine, kompetence